Jan. 17, 2014



Heej
Hann inte skriva nåt i går pågrund av att det tog så lång tid på sjukhuset i Västerås, o sen var vi över t en kompis på kaffe.
Gick ju inte som vi tänkt oss på sjukhuset... kom dit runt 12 fick hjälp runt 1, då satte dom i nålen o de i handen, sen fick jag vänta i väntrummet i ca en timme till innan hon kom med dropp grejen... kopplade in den och sen sa hon om du känner dig dålig så kom o säg till sen gick hon, hann cirka sitta med det där i cirka 2 minuter innan jag vart skit varm, tryck mot bröstet och kunde inte andas så rickard fick gå o säga till så hon kom direkt o kopplade ur den. Sen fick jag sitta o vänta i två timmar innan jag fick prata med en läkare, o sen fick jag åka hem, så satt lixom i västerås i fyra o en halv timme...
Sen kom jag hem la mig en stund och sen gick över till malin o drack kaffe en liten stund.
Kunde inte sova nåt i natt alls pågrund av olika anledningar, gick upp när daniel gick iväg till jobbet typ halv 9, gick ut med hunden möte Johanna för att få prata av mig litegrann efter lite grejer var jävligt skönt. Det behövdes.
Nu sitter jag bara i soffan o pratar lite med nåra av Daniels vänner.
puss o kraaaaaam



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback