Feb. 21, 2015

Gomorgon!
eller ja morgon o morgon, har varit uppe ett bra tag så har redan hunnit gått upp på stan o gått runt o nu sitter jag o tar en kaffe inne på cafet på stationen! Alltid lika mysigt och rätt skönt också faktiskt! Lillan ligger i vagnen o sover så sitter helt för mig själv! Sköönt!

dåliig på att blogga ://



Hej!
jag vet jag vet.. dålig på att blogga men har nästan fullt upp hela dagarna med våran lilltjej! haha.
Angelina blev 1 år den 4 feb, stor tjej åh ggud vad tiden går fort!
Även över 2 år med älsklingen! vi har våra upp o ner gångar, men det har väl alla eller?

Jo tänkte på att ta upp en sak det här om tjejer som blir våldtagna o sen skyller dom som gjort det och även vissa domare i rätten skyller på hur tjejen/tjejerna är klädda. Men så vi ska inte kunna klä oss lätt på sommaren? Som jag läste en artikel idag om en tjej som hade blivit våldtagen för att hon hade tajta jeans? hur jävla fel är inte de? guud ska vi tjejer behöva gå runt i pösiga byxor o stora tröjor för att inte bli våldtagna? skärp er nu förfan!är det bara jag som tycker så eller ?


jaja puss från en irriterad tjej!!