Tjockis ja har blivit :)<3

HAHA SNYGGASTE MINEN! :D
Aja, ehm Min dag började klockan 7, men legat vaken hela jävla fucking natten, för att jag varit orolig.
MItt knä blev svullet och gjorde ont för cirka en vecka sen, och inte gått över än, och så igår så såg Daniel att mina blodådrer på benet, under knät blivit mycket mörkare, så vart jävligt orolig, ehm gick upp 7 för att hinna till mamma, ringa vårdcentralen för att höra vad dom sa,  fick komma ner nästan direkt, först kollade en sjuksköterska på det, men hon tyckte att en läkare skulle titta på de, fick vänta på att min familjeläkare hade tid, och han sa att det inte var nå farligt med blodådrorna, utan att det var nåt som kunde vara ärftligt och bli jobbigt sen när man blev äldre och att de brukade bli så där under graviditionen, och tydligen så har jag en skada i knät, så att nu får jag inte överbelasta knät alls, och måste vara väldigt försiktig med det och så måste jag ha stödstrumpa till knät...
Så kom lagom hem till tolv, och skulle ju egentligen jobba idag, men fick gå ner till netto efter jag varit hos läkaren och prata med dom, så ska dit i mrogon och börja då istället :)
Thihi, nu ska jag över till DAniels brors tjej ett tag och få lite sällskap:) haha puss okram<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback