ingen bild :///

Heej!
Sitter hemma hos mina föräldrar nu, nu har de äntligen fått internet så att nu kommer jag antagligen kunna blogga när jag är här också ;)
Kom nyss hem från kyrkogården, varit där och tänt ljus för alla nära och kära som nu är i himlen. Saknar er så mycket! <3
 
Saknar älskligen också, vill bara lägga mig i soffan o kramas med honom nu, men det får vänta tills i morgon!
Extremt jobbigt det här faktiskt, att inte kunna planera någonting på helgerna, få känna den tryggheten och allt det där. Gick hem ett tag idag, och somnade direkt på soffan när jag lagt mig med huvudet i hans knä, knappt sovit nåt i natt, somnade tidigt i morse, o vaknade runt 10, så att var väldigt trött, men fick sova ett tag hemma med Daniel så att det var skönt.
 
Haha märkt en grej till, att lilla Angelina kan bli en liten nattmänniska för att hon vaknar o sparkar mest på nätterna, haha och det är inte lite heller, håller mig vaken nån timme extra innan jag kan somna haha, så gulligt :)
nu vill jag verklingen ha henne hemma, få se våran lilla dotter, Åhhhh saknar såå mycket! :)
Har även en kille där hemma som också verkligen längtar thihi :)
Såg  den första sparken som syns på magen, idag, haha var så häftigt :)
Inte lång tid kvar nu, 15 veckor ungefär tills våran lilla Angelina kommer till världen!
Nä ehm skriver emr i morgon eller i natt eller ikväll haha puss ;)<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback