lite sånt där om oss

Heej!
Det finns många som frågar hur jag kan va tsm med en som är så pass mycket äldre.
 
Det var ju inte så direkt att det var planerat att jag skulle bli tsm med en kille som är 14 år äldre.

Kan berätta lite grann :)
 
Det började strax efter nyår 2013, vi träffades uppe hos kricke, jag o johanna skulle dit för att prata lite med kricke, och Daniel var där, haha, dom hade inte slutat festa än sen nyår, så båda hade väl fått i sig rätt mycket alkohol, men, jaja, ehm vi satt där ett bra tag, innan jag o johanna började säga att vi skulle gå,   redan då hade Daniel börjat hålla på o ragga o greja, Efter ett tag så sa han att han skulle gå, men när han märkte att jag o johanna inte rörde på oss, så satt han kvar ett tag till han också, och sa hela tiden, ehm nä ska gå snart, gå snart o allt det, haha, sen när Johanna gick ut i hallen för att börja sätta på sig sina skor så då kunde han börja röra sig,  hhaha.
Gick ut o ställde oss i hallen, Daniel kramade om mig, och Kricke sa : JAg vet vad ni håller på med sluta!  Daniel: Det är svårt, hon e snygg, haha,.
Kricke vart lite smått sur, och vi andra gick, Daniel också då, så skulle han gå hem till sig och vi skulle skiljas åt, så kysste han mig.
Dagen efter smsade jag honom, och allt sånt, efter ett tag började vi träffas men var inte menat att det skulle bli någonting mellan oss alls!
Efter ett tag så bestämde vi oss för att sluta träffas vi tyckte det var bäst så..., men det gick inte, vi hade redan börjat få känslor för varandra.
Och nu, så har vi varit tsm i snart 11 månader och vi väntar en underbar dotter!
 
Ska strax gå o göra mig i ordning, packa sista grejerna och sen ut med hunden en snabbis, sen iväg med mamma i fyra dagar, och ta tid för oss.Kommer sakna Älsklingen så in i helvete mycket, men men, det får bli så nu...  puss o kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback