10 månader?

Go morgon!
Gick upp nåra timmar för tidigt, haha, trodde jag skulle vara hos barnmorskan idag ju, men haha nej de va i morgon, som tur var så fick jag tag på henne så att jag inte gick ner dit i onödan :)
Ungefär kvart i tolv så ska jag börja dra mig mot Netto för att möta Susanne, och så ska vi in på möte, så får vi se hur mycket jag behöver jobba :), ska bli riktigt skönt att få börja med någonting och få in extra pengar dessutom.
Kunde knappt sova nåt i natt, haha Lilla Angelina låg o sprakade hur hårt o länge som helst, thihi, så gulligt :)<3
Har dessutom 10 månader med Daniel idag... ehm får väl se hur dagen blir, ser inte helt lovande ut nu  direkt... Jaja ehm Jag älskar honom iallafall otroligt mycket, så det är sjukt.
Och så väntar vi e liten prinsessa, Angelina du är verkligen verkligen efterlängtad nuu! Våran lilla Ängel :) <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback