F¨r ni reda på litegrann om mig, om det är nåt mer så får ni väl bara fråga i kommentarerna :D <3

100 frågor om mig

1. Hur gammal är du om fem år?  22 år :)

 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? haha tillbringat o tillbringat varit lite social med Daniels kompis medans Daniel sover, i snart över 3 timmar :D

3. Hur lång är du? 164 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Haha minns, inte många filmer igår :D

 5. Vem ringde du senast?   haha vårdcentralen.            

 6. Vem ringde dig senast?         Mamma

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick?  "Nä bängboll det är lördag :P tack.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Både och.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  Dom är inte gidta, men inte skilda heller, dom är sambos :)

10. När såg du senast din mamma?  Torsdags tror jag.

 11. Vilken ögonfärg har du?  Blå gråa

12. När vaknade du i dag? tio över 11.

 13. Vilken är din favoritjulsång? Last Christmas – Cascada

14. Vilken är din favoritplats? sängen, soffan, och hemma såklart :D

15. Vilken plats föredrar du minst? ute i en snöstormen

 16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  Svårt att säga nu ju, så vet inte, men vet att jag kommer ha min lilla Angelina och Daniel iallafalll, hoppas iallafall <3

 17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att det fanns monster under sängen..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?  Haha vovven vi har, han e jämt rolig när man e ute o går med honom :)

19. Hur stor är din säng?  stor :D

 20. Har du stationär eller bärbar dator?  jag har en Imac, o sen har älsklingen sin bärbara.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?  i trosor :)

22. Hur många kuddar har du i sängen? sammanlangt har vi 3

 23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Vilka städer har du bott i?  Arboga ( liten skit stad)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Förderar nog alla faktist, beror på väder och vart jag är :)

 26. Är du social?  Haha jaa, eller ja beror på vad jag e på för humör :)

27. Vilken är din favoritglass?  choklad glass :D

28. Vilken är din favoritefterrätt?  vet inte :D

29. Tycker du om kinamat? ja

30. Tycker du om kaffe? jaaa älskart

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe oftas eller te.

32. Sover du på någon särskild sida?  beror på.

33. Kan du spela poker?  Haha klart jag äger på de :D

34. Tycker du om att mysa/kela? jadå

35. Är du en beroendemänniska? kan vara så men det beror på vad :)

 36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja

37. Vill du ha barn? jaaa, väntar mina lilla flicka juu :)

38. Kan du några andra språk än svenska?  Engelska. Tyska lite grann :D

39. Har du någonsin åkt ambulans? ja

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng

41. Vad spenderar du helst pengar på? olika.

 42. Äger du dyrbara smycken? - nä pga att jag inte använder smyken så ofta!

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? många

 44. Kan du rulla med tungan? Nope

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Haha det är så många :)

46. Sover du med gosedjur? Nej

47. Vad har du för ringsignal?  Goo goo dolls -Iris.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Haha tror jag ska ha en liten tröja hemma hos mamma sen jag var liten.

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En tändare.

 50. Flirtar du mycket? kanske ;)

51. Kan du byta olja på bilen? Tror jag kan, men äger ingen bil så vettefan :P

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej :)

53. Vilken var den senaste boken du läste?  Insjömordet.

 54. Läser du dagstidningen? Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Näe.

56. Dansar du i bilen? Nej?

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?  mix megapol tror jag?

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  Skrev ett litet brev.

 59. När var du i kyrkan senast?  Minns inte :O

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?  Roland ( tröslöjdslärare) o Ann ( svenska, engelska lärare)

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?  3 nätter  tror jag

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? vet inte

63. Vad lyssnar du på just nu?  inget alls.

64. Har du varit med i tidningen? ja

65. Vad är det konstigaste du ätit?  Harry potter godis, som typ fanns smaker som snor, peppåar osv osv... USCHHH!

66. Vem såg dig naken senast? Min kille...

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Grön

 68. Hur imponerar man på dig? Det får ni väll prova er fram och se ;)

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?  JOhanna!<3

 70. Har du någon piercing? öronen och haft i näsan, vill ha igen :///

71. Din största vinst? 100 kr tror jag haha ;)

72. Civilstånd? upptagen :D<3

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook & blogg.se

74. Är du fåfäng? Vad betyder de ens? haha (a)

75. Ångrar du någonting du gjort? Utan tvekan.

76. Hur gammal är din pappa?  typ 54 tror ja :P

77. Vilket är ditt drömjobb?  helt ärligt så vet jag inte :D

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?  Vill åka tillbaks till Tyskland! :D

79. Vad har du haft för husdjur?            Hemma en vovve,  hos mamma två katter :)

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag kan lätt bli sur, Jag kan ofta va glad men bli skit deppig på 1 sekund helt utan anledning, jag är oftast hjälpsam kanske inte hemma men annars så haha ;)

81. Svär du ofta? Njae inte lika ofta längre

82. Sverige när det är som bäst?    vet inte :O

83. Kan du åka slalom? ja, var dock nått år sedan jag gjorde det sist eftersom det är nå fel på mina knän så dom kan vika sig bara så där..

 84. Vad har du ätit i dag? Ingenting

85. Vad har du för utbildning? ingen än faktiskt.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Vet intee

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? - || -min näsa :D

88. Vilken är din bästa egenskap? Jag vet faktist inte..

89. Vilken är din sämsta egenskap? vetinte

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Haha hm.. inte en aning just nu..

91. Saknar du något? Ja..

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? ibland, beror på vems det är.

 93. Vad gör dig ledsen? Olika..

 94. Vad gör dig glad? vänner.

 95. Har du varit gift eller förlovad? nej

96. Vad ska du göra i helgen?  Ingenting ligger sjuk så finns inte så mycker jag orkar göra heller :)

 97. Vad är det knasigaste du gjort? ingen kommentar.

 98. Vad har du för laster? Va?

 99. Vem är din förebild?  Vet inte... :D

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?  Fortsätta kolla facebok o va lite social kanske :) :)

 

Puss o kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback