första inlägget om graviditeten <3

Heej!
Jag heter Nathalie Haglund, 17 år född 96. Bor i en liten småstad som heter Arboga, bor tillsammans med min kille, som heter Daniel!<3 
I februari så kommer vi få en liten flicka, med namnet Angelina! :) thihi, är i V 21.3, så ungefär halva tiden kvar :)
Den här bloggen kommer handla mycket om graviditeten, hur jag mår och känner inför allting, och sen säklart när hon väl kommer till världen så kommer väldigt mycket handla om henne :)
 
Här är magen,  när jag var i V 19+5 :)  har inte haft tid för att ha tagit en ny bild med det kommer snart :) thihi :)
För ungefär en, en och en halv vecka sen, så började jag känna sparkar, haha man blir lika nervös varje gång, och tänk att jag har en liten människa som växer inom mig :) fan va coolt egentligen haha.
Ehm igår så kom Daniels mamma med en spjälsäng som hon hade köpt till oss, lite tidigt men var jätte nyfikna båda två hur det skulle se ut, så vi kunde inte låta bli att skruva ihop den och ställa in den i sovrummet, haha :) så nu står den där, och så fick vi sängkläder, ett par strumpbyxor, en jätte fin filt av Daniels mamma också, såå snäääll!! :) Bilder på sakerna och sängen kommer snart :)
 
Folk som inte tror på att man kan få mamma instinkter innan barnet är fött, har såååå fel! Jag fick mina efter bara nån månad, man blir mer ansvarsfull och vill bara se till så att barnet kommer få det perfekt där den lilla krabbaten kommer till världen!
Man kan säga att man skyddar den redan när den ligger i magen :)
Men nu så ska jag bara lägga mig ner i soffan och kolla på tv :) skriver mer imorgon eller nåt :) puss o kram<3


åh! måste komma och hälsa på snart så jag får se på din stora fina mage! och namnet kommer passa perfect till den lilla prinsessan! <3

hoppas allt kommer att gå bra framöver, men bäbisen osv.! och fin blogg ;)<3

pussokram!

Svar: heej!! jaaaa det måste du verkligen, haha inte sådär jätte stor än, men den växer :) och min navel börjar växa utåt haha :**JAa, älskar det namnet alltså :)
Hihi jaa tack för att du fixade den, puss o kram<3
nathaliehaglund.blo.gg

2013-10-05 // 01:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback