gdha

Heej!
FÖRLÅT för att jag inte bloggat på ett tag, inte haft tid.
 
Gick ju iväg till mina föräldrar i Fredags, sov där tills på Lördagen, Vaknade och sen gick jag hem till Daniel, var här ett tag, fram tills att jag hel tplötsligt skulle sova hos Katrin, från Lördagen till Söndagen.
Så hennes mamma o broro hon då kom o hämtade mig hos Daniel, körde mig till mamma, hämtade mina grejer och sen ut till medåker.
Hennes mamma skulle ha tjejkväll, så typ nästan direkt vi kom dit så gick jag o Katrin ut o gick, en bra bit, hann bli mörkt iallafall. Kom in, åt, satte oss o kollade på tv, o typ skrattade som satan, haha, ehm ja kul hade vi allafall den kvällen.
 
Kom tillbaks till stan runt typ 1, gick ut med hunden o träffade Johanna e liten stund, mötte älsklingen vid netto, så han sprang in o handlade osv. Kommer tillbaks till lägenheten.
Då ställer sig älskling o gör det här :
BAguetter mumms :D
 
Älsklingen kan verkligen laga mat, idag fick jag detta:
Lax med citron o skaldjurssås o ris :) mummms :D thihi :)
 
Våran sötaaaa vovveeeeee ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback