good girls love bad boys


Sorry för ingen uppdatering på ett tag, men men,  igår så började jag jobba halv 9 så hann inte före det, o sen slutade jag halv ett,gick hem ut med hunden, fixade lite och sen la jag mig o somnade på soffan, tills älsklingen väckte mig och sa att vi skulle äta, thihi skönt att få lägga sig o sova ett tag sådär.
 
Sen satt vi o bara pratade, gick ut med hunden osv, gick iväg till en vän till oss på en kopp kaffe och sockerkaka, haha, hur gott som helst, var väl där ungefär till 22, drog hem, ställde mig och fixade nåt att äta.
Väldigt sent men det vart för vi vart borta hos rickart så länge :)
 
Skulle iväg på ett möte idag, men mår inte så värst bra, hela min kropp är slut, förkyld och feber...Igen... jag pallar inte, måste ner o kolla det där eftersom jag blir sjuk så jävla ofta...
men men.
 
Haha Angelina låg och höll sin mamma vaken nästan hela natten, låg o sparkade o sparkade och vände sig hit o dit, så gick inte att sova, haha, så i morse gick jag upp skickade ett sms till henne jag på skulle på möte hos att jag inte kunde komma, sen la jag mig på soffan o somnade direkt... haha.
vaknade av Daniel som väckte mig för att han ville prata lite och så skulle han snart iväg på möte.
 
Får hoppas att jag får sova i natt o är lite piggare imorgon då jag ska iväg och jobba igen. Inte kul för mig kropp är helt slut redan, ryggen, fötterna allt... jaja inte klaga, bara jag får pengarna så är jag nöjd sen thihi :D

Nemen japp puss o kraaaaam<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback