Ny magbild

Haha heej! Snygg miiiiin, fast nää :)
Ehm har inte haft tid att blogga förrän nu, SORRY!
Kommer bli dålig uppdatering i helgen också, för är hos mina föräldrar utan internet tills på Söndag.
Sitter och dricker en koppe kaffe o tar de lugnt,  ska snart packa ner lite kläder och gå över till Mamma o Pappa och käka :)
Hann ju aldrig iväg till jobbet i onsdags bara för att jag var tvungen att gå ner till vårdcentralen,  Men igår så kom jag iväg. Började halv nio, och allt gick skit bra, packade upp varor hela arbetspasset, så det känns i ryggen nu,  får ju inte bära så värst tungt bara för att jag e gravid, men litegrann måste man ju få göra :)
Fick gå hem lite tidigare än vad jag skulle för jag hade så jävla ont i knät, och de går fan aldrig över heller, så att det sista jag går idag är till mamma o sen ska jag bara sitta o ta de lugnt, taaa ett VARMT O SKÖNT bad,  faaan saknar badkar som satan.
Idag så vaknade jag, och gick till mamma för att jag skulle ringa till Ann Marie på stöd för att jag ahde glömt bort vilken tid jag skulle va där, fick komma dit en halvtimme tidigare, och så, pratade lite grann, och sen gick jag till mamma i några minuter till, och sen gick jag hem. gick ut med hunden, och in o satte mig vid datorn.
 
Ny bild på magen :)<3
V 23+3 idag :))
FAn vad jag längtar tills våran lilla ängel kommer! <3!
Puss o Kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback