Söndag ://

Go kväll! :)
Sitter just nu och har precis lagt på, på skype då, snackade med Katrin,  en av mina närmaste och underbaraste vänner :)
Var ett tag sen vi pratade så var skönt att kunna prata av sig med henne litegrann haha :D
 
Sitter och väntar på att Älsklingen ska komma hem...
 
Hihi,Lilla Angelina tycker inte om att jag ligger på sidan med henne i magen,  vaknade i morse o la mig på sidan för att försöka väcka Daniel så försiktigt som möjligt, men direkt jag la mig på sidan så började hon sparka, haha så gulligt.
Var över till En av Daniels bröder idag också, fick mycket fina kläder, sängkläder, och blöjer, av han och hans tjej, hihi, väldigt mycket fina kläder, vart så glad sååååå :D
 
I morgon är det måndag, och jag tror att det var i morgon jag skulle ner till barnmorskan, här i Arboga då, inte helt säkert, hon kan ha sagt den 27 också... satt ju och väntade på att jag skulle få komma in påå ultraljud när hon ringde så minns inte riktigt :// hmm...
 
Aja får väl se, får chansa :)
OCh så i morgon, ska jag på möte på Netto, så jag snart kan få börja praktisera såå att mitt studiebidrag kommer, så vi får lite extra pengar, eller ja pengar som behövs.
Jaja ehm, nu så ska jag kolla fb, lyssna musik o fortsätta vänta. 
Puss o kram! <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback