vovve o rosor <3

Go morgon!
Sitter just nu och dricker kaffe med en av Daniel kompisar som sov här i natt, och Daniel ligger som vanligt och sover och kommer sova längeeeee ;)
Rosorna på bilden fick jag av älsklingen för någon vecka sen, thihi, var ute och gick med vovven, träffade Johanna, och sen ringde jag Daniel och blev sur över nånting litet bara som vanligt, och så när jag kommer hem så stod dom där på rumsbordet med en stor lapp där det stod " JAG ÄLSKAR DIG!", thihi så jävla gulligt <3
 
Vaknade typ för en halvtimme sen av att jag låg o hostade, haha mysko, jaja, och så kunde jag inte somna om igen för att jag hostade så mycket, så var tvungen att gå upp för att hostan skulle ge sig, så har hunnit plockat lite, och varit ner till tvättstugan, fast jag egentligen bara ska ligga eftersom jag är sjuk, har feber osv.
Haha märkte igår när jag stod och duschade att jag
inte har någon navel kvar, megen har växt så att min navel har börjat växa utåt, haha syns iallafall att jag är gravid :D<3
 
Här får ni även en bild på våran bebis vi har nu, som sen blir våran stora bebis, och storebror såklart, thihi, fan en utav dom finaste hundar som finns och absolut den snällaste o kramigaste :) <3
Puss heej<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback