5 månader o två veckor :)

Heej!  ber så himla mycket om förlåt att jag inte ens bloggat på typ ett halv år, men nu är jag igång igen som faaan! Nu känner jag mig taggad ;)
Bilden ovanför är på lilla Angelina när hon bara var några timmar gammal :)
Hon vägde 3184g, o var 48 cm lång :)
 
Idag så är hon 5 månader o två veckor och en väldigt glad o pigg liten tjej,  och man kom in i rollen som mamma väldigt fort tyckte jag :)
Men vi hade det inte så lätt första tiden,  det blev många dygn man var vaken på raken, pågrund av att vårat lilla hjärta hade otur som åkte på kolliken...
Det var jobbiga 2,3 månader, men nu, är hon en väldigt glad tjej som nästan alltid har ett leende på läpparna och gör mamma o pappa alltid glada ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback