Ingen tele

Heej!
Varit utan mobil ett tag så har tyvärr inga bilder att lägga ut nu, men vår lilltjej blir bara större o större.
För några dagar sen ålade hon fram men nu så kryper hon nästan heelt:)
 
Att ha bebisar i det här varma vädret vi har haft nu ett bra tag, är inte roligt alls, synd om barnen, för varmt för att vara ute, så får nästan sitta inne hela dagarna, tills det blir lite svalare så man kan gå ut en stund då...
Svårt att klä dom, svårt med vattnet, allt blir så svårare.
 
I fredags å fyllde jag 18 så mamma mtog lillan från fredagen till lördagen. men blev ändå en lugn kväll med lite vänner. På lör när jag hämtade lillan så var det så kul att se att hon verkligen blev glad att se mig  :)
 
Nu sitter jag i soffan och lillan ligger o håller på här bredvid mig, klättrar upp på mig för att försöka få tag på datorn, haha så roligt att se hur dom utveklas, våran stora tjej blir 6 månader den 4 agusti nu, så hon e inte liten liten liten längre, hmm :(  vill ju att min bebis ska förbli en bebis :((
Aja ehm kommer tillbaka o bloggar mer sen när min nya tele kommit, så pusss heeeej §3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback