står...

Heej!
Fan att jag alltid glömmer bort eller inte har tid till att blogga... men men det ska jag försöka ändra på iallafall så att jag hinner göra ett inlägg varje kväll :)
Nu så är lillan snart 9 månader, och hon kryper, ställer sig upp vid allt hon kommer åt, och har börjat att lära sig att gå runt bort o grejer när hon håller i sig.
Hon har blivit står våran lilltjej, hon e inte så där jätte liten längre, nu börjar allt roliga o nya grejerna för henne.
 
Och idag så var Jag, Daniel o Lillan över till Lillans Kako och hans familj och åt och bara pratade lite skit och hade trevligt och Lillan fick leka med andra barn också, hon har börjat bli lite blyg men efter ett tag så gick det bra :)
 
Haft två jobbiga veckor nu då hon vaknar på nätterna o e gnällig o ledsen, o sen vakna tidigt tidigt på morgonen och vägrar att somna om igen,  tror nästan att det är tänderna som håller på att spöka, stackars liten :/
 
Imorgon så ska jag iväg till mamma rätt så tidigt, träffa Syrran Sara och sen gå och ta en lunch med henne också, och bara prata en massa skit ;)
Och såklart mysa med hennes lilla lilltjej som faktiskt är liten, haha
 
 
På Lördag så har vi barnvakt till lillan och så tar jag och Daniel och åker in på Tatto mess i Örebro och bara ta de lugnt, kolla tatueringar o grejer :)
Och sen kunna sova en helnatt till Söndagen och sen hämtar jag lillan hos mamma på Söndag förmiddag :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback