jaaahaaa

Heejsan!
jag har typ knappt nån tid till att blogg, nästan all energi läggs ju såklart på lillan, men jag ska försöka få ihop iallafall ett inlägg per dag från och med idag :)
Just nu så ligger vi alla tre i en förjävlig förkylning med hosta o näsa som rinner, sjölv låg jag i feber i två dagar både i torsdags o fredags, men det var bara att gå upp med lillan på morgonen o försöka orka så mycket som möjligt för att inte lilllan skulle bli rastlös o ha tråkigt.
Sen var det Daniel tur att åka på skiten i går, men vi var bjudna på påsk middag hem till Daniels mamma så vi åkte dit och åt mat o pratade lite bara sen kände Daniel att han inte orkade längre så då åkte vi hem.
Och lillan var såklart jätte trött så jag skulle sätta ner henne i sängen i tio sekunder då jag bara skulle springa ner ohämta en sak o då så när jag kom upp så hade hon redan somnat haha.
 
En sak som irriterar mig och säkert många andra unga mammor är nog alla blickar och saker som man kan höra folk ute säga när man kommer och går förbi,  bara här om dan så gick jag på stan o så går det förbi några som säger " det har blivit så många unga som får barn nu, dom kan ju knappt ta hand om sig själva o så ska dom ta hand ett liv!"   Asså jag blir så arg när jag hör sånt dör, jag kan säga så här, okej jag kunde nätt o jämt klara mig när jag blev gravid, men när man får mamma känslorna sen så gör man allt för sitt barn, o man tar mer ansvar direkt och man själv blir ändrar och mer ansvar!
 
Jaja det var allt för mig nu så puss o heeej!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback