jaaaaop

Heej! Alla där ute!
jag sitter här och har börjat blivit riktigt upprörd över en sak under dagen.
Det började med att aftonbladet hade skrivit en artikel om en w månaders bebis som har legat o kämpat för sitt liv i veckor pågrund utav att bebisens äldre syskon gått till sitt dagis där det var föräldrar som lämnat sina sjuka barn på dagis. om sen har de friska barnen dragit med sig smärtan hem till sitt lillsyskon som blivit sjuk på liv o död.
och sen e de idioter som kommenterar att de tycker atg om man e orolig att lillsyskonen ska bli smittade så ska man även hålla de större syskonen hemma..? då tänker jag så här : varför i helvete då? det är väl för i helvete föräldrarna till de sjuka barnen som ska hålla sina sjuka barn he mma när dom e sjuka... både för att tänka på sina egna barn och andras.. det e ju inte direkt bra och snällt att tvinga iväg små barn som e sjuka till dagis! det är ju bara hely jävla feeeeeeeel!!

nä nu ska jag va lite trevlig istället...
just nu sitter jag och pratar med Ankan och älsklingen o pratar o skrattar haha alltid kuul! Idag har jag inte gjort så mycket varit ute o gått en hel del! otroligt skööönt.

Min lilla tjej börjar bli stor nu ju :( massa tänder som kommit, hon är överallt, klättrar,springer runt och e allmänt galen haha :) börjar säga ättadi som betnyder älskar dig thihi o hon har blivit så mysig kommer upp i soffan o kramas och puss också får man:) älsskar lilltjejen som alltid kommer att vara mammas bebis.
puss puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback