Vakna på fel sida? Både mamma o dotter?

Hej!
Idag så tror jag nästan att både jag och Angelina vaknade på helt fel sida.
Morgonen började bra, men lillan var lite smått envis, så jag bestämde mig för att gå ut på stan en liten stund med henne i vagnen, och sen gick vi till parken så att hon fick springa och leka av sig lite, så att hon skulle kunna somna mycket skönare sen när hon skulle sova middag. Och jovisst fick jag rätt, och somnade direkt hon hamnade i sin säng, och sen sov hon ett par timmar, så det var till och med dags att äta direkt hon vaknade, så satte oss och åt, och sen så gick jag över till mamma en stund, och lillan vilka absolut ha med sig sin docka och sin dosckvagn som hon fick av sin mormor när hon fyllde ett, så det var bara att lägga dockvagnen under vagnen och sen börja gå, när vi nästan var hon mamma och jag visste att det inte åkte nå bilar när, så slöppte jag ner henne, vek upp hennes dockvagn o hon satte själv ner dockan rätt i vagnen och sen gick hon, och den tjejen vet vart hon ska ta vägen, haha!
Kom hem till mamma, satt ute en stund så att lillan skulle få leka lite, och sen gick vi in och åt glass, nam nam, sa Angelina, haha :) 
Efter det så var vi kvar ett tag, och sen började vi röra oss hemåt, så skulle springa in på affären och handla litegrann, och lillan hon tog tag i allt från hyllorna som hon nådde och slängde ner i golvet... vadå testa mammas gränser väldigt mycket!?
Inte alls roligt!
Men till slut så var jag klar och vi fick äntligen börja röra på oss hemåt, så att hon skulle få sova, så nu ligger hon i sin säng och ska försöka sova. Men hon verkar inte alls vilja sova, haha.
Egen vilja som sagt! 
Men nu så sitter jag äntligen i soffan och kan iallafall börja de lite lugnt, och när hon väl somnar så kan jag verkligen sätta mig o bara chilla resten av kvällen!
nä nu kom älsklingen hem så nu ska jag ta och vara lite social med honom! 
Puss hej!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback