I got my angel now!

Go morgon!
Nä varit vaken sen Älsklingen drog till jobbet, så typ nio.
Har Plockat undan, grejat, städat o diskat :) haha fan va duttig jag är som håller på fast jag har så ont så jag egentligen bara skulle vilja lägga mig ner o försvinna ett tag :)
Om några minuter så måste jag börja röra mig neråt mot stödcentrum, ska dit på möte med Älsklingen.
EFter det så ska jag direkt ner till Läkaren, ÄNTLIGEN! så att han får kolla mitt knä igen, var ner för två veckor sen, men det blir bara värre och värre... FAn började bli värre när jag började jobba, så överbelastade det väl på nåt sätt. Så får se vad han säger den här ggr, för sist så sa han att jag skulle komma ner igen om de inte gick över eller om det blev värre, så ehm ja.
 
Nää måste börja röra mig, ska va dör om 29 minuter haha precis :DDD  men ja puss o kram<3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback